søndag 23. november 2008

Virtuelle verdener

Har ordna meg en avatar på Second Life og heter der Calina Moleno. Aberet er at jeg, rettere maskina/PCen min, ikke har kapasitet til å laste ned Second Life. Graphic card og system memory does not meet the minimum requirement. Så da så! (Har også sammen med andre på jobben prøvd å laste ned programmet - på bokvalgsrommet - men uten hell der også.) Har derfor vært inne på You Tube og sett på snutter fra de her er det jo litt av hvert. Mangt som jeg godt kan klare meg uten. Var forresten på Stop 1/2 med Arild da han viste oss rundt i Second Life library 2.0 Den delen var fin! Får bruke tida på andre hyggelige ting til jeg får en PC med større kapasitet.

1 kommentar:

lene sa...

ting 19 er gjennomført! det krever en viss kapasitet på pc-en for å få testet ut second life. vi skal demonstrere SL på siste samling:-)